ZYWANIE PROBLEMÓW - Makita PLM5113N2 - Instrukcja obsługi - Strona 15

Makita PLM5113N2 Kosiarka – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 39
Ładowanie instrukcji

139

- Nale

ż

y podj

ąć

kroki, aby zapobiec korozji urz

ą

dze

ń

.

Nale

ż

y pokry

ć

cz

ęś

ci urz

ą

dze

ń

, zw

ł

aszcza przewody i

wszystkie cz

ęś

ci ruchome, warstw

ą

lekkiego oleju lub

silikonu.

- Nie wolno zagina

ć

lub za

ł

amywa

ć

przewodów.

- Je

ś

li linka rozrusznika od

łą

czy si

ę

od prowadnicy linki

na uchwycie, nale

ż

y od

łą

czy

ć

i uziemi

ć

przewód

ś

wiecy zap

ł

onowej. Nacisn

ąć

uchwyt ustawienia no

ż

a i

powoli wyci

ą

gn

ąć

link

ę

rozrusznika z silnika. Prze

ł

o

ż

y

ć

link

ę

rozrusznika przez prowadnic

ę

linki na uchwycie.

Transport

Wy

łą

czy

ć

silnik i odczeka

ć

a

ż

ostygnie. Nast

ę

pnie

od

łą

czy

ć

przewód

ś

wiecy zap

ł

onowej i opró

ż

ni

ć

zbiornik

paliwa zgodnie z instrukcj

ą

obs

ł

ugi silnika. Przeje

ż

d

ż

aj

ą

c

kosiark

ą

do trawy po nierównym terenie, uwa

ż

a

ć

, aby nie

wygi

ąć

lub nie uszkodzi

ć

no

ż

a.

12. ROZWI

Ą

ZYWANIE PROBLEMÓW

PROBLEM

PRAWDOPODOBNA PRZYCZYNA

ROZWI

Ą

ZANIE

Silnik nie uruchamia si

ę

.

D

ź

wignia przepustnicy w po

ł

o

ż

eniu

niew

ł

a

ś

ciwym dla danych warunków.

Przesun

ąć

d

ź

wigni

ę

przepustnicy we w

ł

a

ś

ciwe

po

ł

o

ż

enie.

Zbiornik paliwa jest pusty.

Nape

ł

ni

ć

zbiornik paliwem: patrz INSTRUKCJA

OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Wk

ł

ad filtra powietrza jest zabrudzony.

Oczy

ś

ci

ć

wk

ł

ad filtra powietrza: patrz INSTRUKCJA

OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Obluzowana

ś

wieca zap

ł

onowa.

Dokr

ę

ci

ć

ś

wiec

ę

momentem 25-30 Nm.

Przewód

ś

wiecy zap

ł

onowej

poluzowany lub od

łą

czony od

ś

wiecy.

Za

ł

o

ż

y

ć

przewód

ś

wiecy zap

ł

onowej na

ś

wiec

ę

.

Szczelina

ś

wiecy jest nieprawid

ł

owa.

Ustawi

ć

szczelin

ę

pomi

ę

dzy elektrodami na 0,7 do

0,8 mm.

Ś

wieca zap

ł

onowa jest wadliwa.

Zamontowa

ć

now

ą

ś

wiec

ę

zap

ł

onow

ą

z prawid

ł

ow

ą

szczelin

ą

. patrz INSTRUKCJA OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Ga

ź

nik jest zalany paliwem.

Wyj

ąć

wk

ł

ad filtra powietrza i ci

ą

gn

ąć

link

ę

rozrusznika, a

ż

ga

ź

nik si

ę

oczy

ś

ci; wtedy

zamontowa

ć

wk

ł

ad filtra powietrza.

Wadliwy modu

ł

zap

ł

onu.

Nale

ż

y skontaktowa

ć

si

ę

z punktem serwisowym

firmy Makita.

Trudno

ś

ci z

uruchomieniem silnika lub
spadki mocy.

Zabrudzenia, woda lub zawiesina w
paliwie.

Usun

ąć

paliwo i wyczy

ś

ci

ć

zbiornik. Nape

ł

ni

ć

zbiornik czystym,

ś

wie

ż

ym paliwem.

Otwór napowietrzaj

ą

cy w korku wlewu

paliwa jest zapchany.

Oczy

ś

ci

ć

lub wymieni

ć

korek zbiornika paliwa.

Wk

ł

ad filtra powietrza jest zabrudzony. Oczy

ś

ci

ć

wk

ł

ad filtra powietrza.

Silnik pracuje nierówno.

Ś

wieca zap

ł

onowa jest wadliwa.

Zamontowa

ć

now

ą

ś

wiec

ę

zap

ł

onow

ą

z prawid

ł

ow

ą

szczelin

ą

. patrz INSTRUKCJA OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Szczelina

ś

wiecy jest nieprawid

ł

owa.

Ustawi

ć

szczelin

ę

pomi

ę

dzy elektrodami na 0,7 do

0,8 mm.

Wk

ł

ad filtra powietrza jest zabrudzony.

Oczy

ś

ci

ć

wk

ł

ad filtra powietrza: patrz INSTRUKCJA

OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Nieprawid

ł

owe obroty

ja

ł

owe silnika.

Wk

ł

ad filtra powietrza jest zabrudzony.

Oczy

ś

ci

ć

wk

ł

ad filtra powietrza: patrz INSTRUKCJA

OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Szczeliny w kryzie silnika s

ą

zapchane. Usun

ąć

zabrudzenia ze szczelin.

Ż

eberka i szczeliny pod obudow

ą

dmuchawy s

ą

zapchane.

Usun

ąć

zabrudzenia z

ż

eberek i szczelin.

Silnik d

ł

awi si

ę

na

wysokich obrotach.

Szczelina pomi

ę

dzy elektrodami

ś

wiecy zap

ł

onowej jest zbyt ma

ł

a.

Ustawi

ć

szczelin

ę

pomi

ę

dzy elektrodami na 0,7 do

0,8 mm.

Silnik przegrzewa si

ę

.

Ograniczony przep

ł

yw powietrza.

Usun

ąć

zanieczyszczenia ze szczelin, obudowy

dmuchawy i otworów.

Nieprawid

ł

owa

ś

wieca zap

ł

onowa.

Zamontowa

ć

oryginaln

ą

ś

wiec

ę

zap

ł

onow

ą

i

ż

eberka ch

ł

odz

ą

ce na silniku.

Kosiarka drga w
nieprawid

ł

owy sposób.

Obluzowany zespó

ł

tn

ą

cy.

Dokr

ę

ci

ć

ż

.

Zespó

ł

tn

ą

cy jest

ź

le wywa

ż

ony.

Wywa

ż

y

ć

ż

.

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)