Rozwiązywanie problemów; Akumulator - Husqvarna LC353iV 9679798-01 - Instrukcja obsługi - Strona 29

Husqvarna LC353iV 9679798-01 Kosiarka – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 42
Ładowanie instrukcji

Rozwiązywanie problemów

Akumulator

Dioda na akumulatorze

Możliwe usterki

Możliwe działania

Miga zielona dioda

Napięcie akumulatora jest niskie

Naładuj akumulator. Patrz

Ładowanie akumulatora

na stronie 377.

Miga dioda błędu

Akumulator jest słaby

Naładuj akumulator. Patrz

Akumulator na stronie

380.

Temperatura środowiska pracy jest

zbyt wysoka lub zbyt niska

Akumulator można użytkować w zakresie temper-

atur od -10°C do 40°C.

Przepięcie

Sprawdzić, czy napięcie sieciowe jest takie, jak

podano na tabliczce znamionowej na urządzeniu.

Akumulator należy wyjąć z ładowarki. Odczekać 5

s i spróbować ponownie naładować akumulator.

Jeśli problem utrzymuje się, skontaktować się z

autoryzowanym punktem serwisowym.

Dioda błędu jest włąc-

zona

Zbyt wysoka różnica między ogniwa-

mi (1 V).

Skontaktować się z autoryzowanym punktem ser-

wisowym.

Ładowarka

Dioda na ładowarce

Możliwe usterki

Możliwe działania

Miga dioda błędu

Temperatura środowiska pracy

jest zbyt wysoka lub zbyt niska

Ładowarkę akumulatora można użytkować w zakresie

temperatur od 5°C do 40°C.

Dioda błędu jest

włączona

Skontaktować się z autoryzowanym punktem serwiso-

wym

Panel kontrolny

Klawiatura

Kod błędu (liczba

błysków)

Możliwe usterki

Możliwe działania

Miga dioda LED

błędu

3

Silnik jest przeciążony.

Zwiększyć wysokość koszenia. Patrz

Regulacja wysokości koszenia na stronie

376.

5

Prędkość obrotowa silnika

spada zbyt mocno i silnik wy-

łącza się.

10

Sterownik silnika jest zbyt gor-

ący.

Wyłączyć silnik i poczekać, aż ostygnie.

2

Ostrze jest zablokowane

Aby uniknąć niezamierzonego urucho-

mienia, należy przekręcić kluczyk zabez-

pieczający w położenie 0, wyjąć akumu-

lator i odczekać przynajmniej 5 s. Up-

ewnić się, że ostrze może się swobodnie

obracać. Jeśli problem utrzymuje się,

skontaktować się z autoryzowanym

punktem serwisowym.

9

Błąd akumulatora lub brak

sygnału z akumulatora

Prawidłowo umieścić akumulator w ur-

ządzeniu i sprawdzić złącze akumula-

tora. Jeśli miga dioda błędu na akumula-

torze. Patrz

Akumulator na stronie 376.

380

1199 - 002 - 21.11.2019

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)