Husqvarna LC 353AWD 9704501-01 Kosiarka – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Rozwiązywanie problemów
Problem
Możliwa przyczyna
Rozwiązanie długoterminowe
Silnik nie uruchamia się.
Przewód zapłonowy nie jest po-
prawnie podłączony.
Podłączyć przewód zapłonowy do świecy za-
płonowej.
Zbiornik paliwa jest pusty.
Zbiornik paliwa napełniać czystą mieszanką
paliwową.
Gaźnik lub przewód paliwowy
jest zabrudzony.
Wyczyścić gaźnik i/lub przewód paliwowy.
Świeca zapłonowa jest uszkod-
zona.
Wyregulować odstęp między elektrodami,
wyczyścić lub wymienić świecę zapłonową.
Silnik nie zatrzymuje się.
Usterka mechanizmu zatrzymują-
cego.
Odłączyć przewód zapłonowy od świecy za-
płonowej. Wykonanie naprawy należy zlecić
autoryzowanemu warsztatowi obsługi tech-
nicznej.
Silnik nie pracuje płynnie.
Przewód zapłonowy nie jest po-
prawnie podłączony.
Podłączyć przewód zapłonowy do świecy za-
płonowej.
Przewód paliwowy jest zabrudzo-
ny lub paliwo jest stare.
Wyczyścić przewód paliwowy. Napełnić
zbiornik paliwa odpowiednim czystym pali-
wem.
Zakrętka zbiornika paliwa jest
zapchana.
Oczyścić korek zbiornika paliwa.
W układzie paliwowym znajdują
się zanieczyszczenia lub woda.
Opróżnić zbiornik paliwa. Napełnić zbiornik
paliwa odpowiednim czystym paliwem.
Filtr powietrza jest zabrudzony.
Oczyść filtr powietrza.
Należy wyregulować gaźnik.
Regulację gaźnika należy zlecić punktowi
serwisowemu.
Silnik staje się zbyt gorący.
Poziom oleju silnikowego jest
zbyt niski.
Napełnić olej silnikowy.
Przepływ powietrza jest niewys-
tarczający.
Wyczyścić filtr powietrza i obudowę filtra po-
wietrza.
Należy wyregulować gaźnik.
Regulację gaźnika należy zlecić punktowi
serwisowemu.
Podczas pracy na wysokich ob-
rotach silnika występują przerwy
w zapłonie.
Odstęp między elektrodami świ-
ecy zapłonowej jest zbyt mały.
Ustawić odstęp między elektrodami.
Silnik nie pracuje płynnie przy
obrotach begu jałowego.
Elektrody świecy zapłonowej są
zanieczyszczone lub uszkodzone
lub odstęp między nimi jest zbyt
duży.
Wyregulować odstęp między elektrodami lub
wymienić świecę zapłonową.
Należy wyregulować gaźnik.
Wyregulować gaźnik.
Filtr powietrza jest zabrudzony.
Oczyść filtr powietrza.
250
1242 - 003 - 01.11.2019
Spis treści
- 10 Opis produktu
- 11 Emisje Euro V; Bezpieczeństwo; Definicje dotyczące bezpieczeństwa
- 14 Instrukcje bezpieczeństwa dotyczące; Montaż; Wstęp
- 15 Przeznaczenie
- 16 Przegląd
- 20 Rozwiązywanie problemów
- 21 Transport, przechowywanie i utylizacja; Transport i przechowywanie
- 22 Dane techniczne
- 23 Treść deklaracji zgodności z normami WE
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)