Rozwiązywanie problemów z silnikiem - Husqvarna LC 140SP 9704882-01 - Instrukcja obsługi - Strona 21

Husqvarna LC 140SP 9704882-01 Kosiarka – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 31
Ładowanie instrukcji

Wydłużenie linki sprzęgła jest konieczne w

następujących sytuacjach:
• Produkt porusza się, gdy napęd kół nie jest

włączony.

• Wyregulować linkę sprzęgła.

a) Aby skrócić linkę sprzęgła, należy obrócić śrubę

regulacyjną w lewo.

b) Aby wydłużyć linkę sprzęgła, należy obrócić

śrubę regulacyjną w prawo. (Rys. 41)

Jeśli po zakończeniu regulacji produktu jego działanie

wciąż będzie niezadowalające, należy skontaktować się

z punktem serwisowym

Rozwiązywanie problemów z silnikiem

Problem

Możliwa przyczyna

Rozwiązanie

Silnik nie uruchamia się.

Przewód zapłonowy nie jest poprawnie

podłączony.

Podłączyć przewód zapłonowy do świ-

ecy zapłonowej.

Zbiornik paliwa jest pusty.

Zbiornik paliwa napełniać czystą mies-

zanką paliwową.

Paliwo jest stare.

Opróżnić zbiornik paliwa i gaźnik. Zatan-

kować nową benzynę.

Gaźnik lub przewód paliwowy jest zab-

rudzony.

Wyczyścić gaźnik i/lub przewód paliw-

owy.

Świeca zapłonowa jest uszkodzona.

Wyregulować odstęp między elektroda-

mi, wyczyścić lub wymienić świecę za-

płonową.

Na świecy zapłonowej znajduje się pali-

wo.

Oczyścić świecę zapłonową.

Silnik nie zatrzymuje się.

Usterka mechanizmu zatrzymującego.

Odłączyć przewód zapłonowy od świecy

zapłonowej. Wykonanie naprawy należy

zlecić autoryzowanemu warsztatowi ob-

sługi technicznej.

Silnik nie pracuje płynnie.

Przewód zapłonowy nie jest poprawnie

podłączony.

Podłączyć przewód zapłonowy do świ-

ecy zapłonowej.

Przewód paliwowy jest zabrudzony lub

paliwo jest stare.

Wyczyścić przewód paliwowy. Napełnić

zbiornik paliwa odpowiednim czystym

paliwem.

Zakrętka zbiornika paliwa jest zapchana. Oczyścić korek zbiornika paliwa.

W układzie paliwowym znajdują się za-

nieczyszczenia lub woda.

Opróżnić zbiornik paliwa. Napełnić zbior-

nik paliwa odpowiednim czystym pali-

wem.

Filtr powietrza jest zabrudzony.

Oczyść filtr powietrza.

Należy wyregulować gaźnik.

Regulację gaźnika należy zlecić punkto-

wi serwisowemu.

Silnik staje się zbyt gorący.

Poziom oleju silnikowego jest zbyt niski.

Napełnić olej silnikowy.

Przepływ powietrza jest niewystarczają-

cy.

Wyczyścić filtr powietrza i obudowę filtra

powietrza.

Należy wyregulować gaźnik.

Regulację gaźnika należy zlecić punkto-

wi serwisowemu.

1562 - 001 - 21.10.2020

247

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)