Husqvarna LC 140SP 9704882-01 Kosiarka – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Wydłużenie linki sprzęgła jest konieczne w
następujących sytuacjach:
• Produkt porusza się, gdy napęd kół nie jest
włączony.
• Wyregulować linkę sprzęgła.
a) Aby skrócić linkę sprzęgła, należy obrócić śrubę
regulacyjną w lewo.
b) Aby wydłużyć linkę sprzęgła, należy obrócić
śrubę regulacyjną w prawo. (Rys. 41)
Jeśli po zakończeniu regulacji produktu jego działanie
wciąż będzie niezadowalające, należy skontaktować się
z punktem serwisowym
Rozwiązywanie problemów z silnikiem
Problem
Możliwa przyczyna
Rozwiązanie
Silnik nie uruchamia się.
Przewód zapłonowy nie jest poprawnie
podłączony.
Podłączyć przewód zapłonowy do świ-
ecy zapłonowej.
Zbiornik paliwa jest pusty.
Zbiornik paliwa napełniać czystą mies-
zanką paliwową.
Paliwo jest stare.
Opróżnić zbiornik paliwa i gaźnik. Zatan-
kować nową benzynę.
Gaźnik lub przewód paliwowy jest zab-
rudzony.
Wyczyścić gaźnik i/lub przewód paliw-
owy.
Świeca zapłonowa jest uszkodzona.
Wyregulować odstęp między elektroda-
mi, wyczyścić lub wymienić świecę za-
płonową.
Na świecy zapłonowej znajduje się pali-
wo.
Oczyścić świecę zapłonową.
Silnik nie zatrzymuje się.
Usterka mechanizmu zatrzymującego.
Odłączyć przewód zapłonowy od świecy
zapłonowej. Wykonanie naprawy należy
zlecić autoryzowanemu warsztatowi ob-
sługi technicznej.
Silnik nie pracuje płynnie.
Przewód zapłonowy nie jest poprawnie
podłączony.
Podłączyć przewód zapłonowy do świ-
ecy zapłonowej.
Przewód paliwowy jest zabrudzony lub
paliwo jest stare.
Wyczyścić przewód paliwowy. Napełnić
zbiornik paliwa odpowiednim czystym
paliwem.
Zakrętka zbiornika paliwa jest zapchana. Oczyścić korek zbiornika paliwa.
W układzie paliwowym znajdują się za-
nieczyszczenia lub woda.
Opróżnić zbiornik paliwa. Napełnić zbior-
nik paliwa odpowiednim czystym pali-
wem.
Filtr powietrza jest zabrudzony.
Oczyść filtr powietrza.
Należy wyregulować gaźnik.
Regulację gaźnika należy zlecić punkto-
wi serwisowemu.
Silnik staje się zbyt gorący.
Poziom oleju silnikowego jest zbyt niski.
Napełnić olej silnikowy.
Przepływ powietrza jest niewystarczają-
cy.
Wyczyścić filtr powietrza i obudowę filtra
powietrza.
Należy wyregulować gaźnik.
Regulację gaźnika należy zlecić punkto-
wi serwisowemu.
1562 - 001 - 21.10.2020
247
Spis treści
- 12 Opis produktu
- 13 Bezpieczeństwo; Definicje dotyczące bezpieczeństwa
- 14 Instrukcje bezpieczeństwa dotyczące
- 16 Montaż
- 17 Przeznaczenie
- 18 Przegląd; Wstęp
- 21 Rozwiązywanie problemów z silnikiem
- 22 Transport, przechowywanie i utylizacja; Transport i przechowywanie; Dane techniczne
- 25 Deklaracja zgodności WE
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)