GWARANCJA; skontaktowania się ze sprzedawcą, u którego zakupiono produkt. - Xiaomi Redmi Watch 2 Lite M2109W1 Blue (BHR5440GL) - Instrukcja obsługi - Strona 27

Xiaomi Redmi Watch 2 Lite M2109W1 Blue (BHR5440GL) Inteligentny zegarek – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 55
Ładowanie instrukcji

GWARANCJA

Użytkownikowi jako klientowi firmy Xiaomi przysługują w określonych

okolicznościach dodatkowe gwarancje. Firma Xiaomi oferuje określone gwarancje

konsumenckie, które stanowią uzupełnienie rękojmi przewidzianych krajowym

prawem konsumenckim, lecz ich nie zastępują. Okres obowiązywania i warunki

rękojmi są określone w odpowiednich przepisach lokalnych. Więcej informacji na

temat korzyści wynikających z gwarancji konsumenckiej można znaleźć na oficjalnej

stronie firmy Xiaomi https://www.mi.com/en/service/warranty/. Usługi posprzedażne

ograniczają się do kraju lub regionu, w którym dokonano pierwotnego zakupu, chyba

że obowiązujące prawo zabrania nałożenia takiego ograniczenia lub firma Xiaomi

złożyła w tym zakresie inne zobowiązanie. W ramach gwarancji konsumenckiej, w

najszerszym dozwolonym przez prawo zakresie, firma Xiaomi zobowiązuje się według

własnego uznania naprawić produkt, wymienić go lub zwrócić jego koszt. Normalne

zużycie, siła wyższa, niewłaściwe używanie lub uszkodzenie spowodowane przez

zaniedbanie użytkownika lub z jego winy nie są objęte gwarancją. Osobą kontaktową

w zakresie obsługi posprzedażnej może być dowolna osoba w autoryzowanej

sieci serwisowej Xiaomi, autoryzowany dystrybutor Xiaomi lub ostateczny

sprzedawca, który sprzedał produkt użytkownikowi. W przypadku wątpliwości należy

skontaktować się z odpowiednią osobą wskazaną przez firmę Xiaomi.
Niniejsze gwarancje nie mają zastosowania w Hongkongu i Tajwanie.
Produkty, które nie zostały sprowadzone i/lub nie zostały wyprodukowane przez

firmę Xiaomi i/lub nie zostały nabyte od firmy Xiaomi lub oficjalnego sprzedawcy

firmy Xiaomi, nie są objęte niniejszymi gwarancjami. Zgodnie z obowiązującym

prawem użytkownikowi mogą przysługiwać gwarancje udzielone przez nieoficjalnego

sprzedawcę, który sprzedał dany produkt. Dlatego firma Xiaomi zachęca do

skontaktowania się ze sprzedawcą, u którego zakupiono produkt.

113

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)