INFORMACJE DOTYCZĄCE GWARANCJI DLA KLIENTA - Thrustmaster (4460210) - Instrukcja obsługi - Strona 76

Thrustmaster (4460210) Gamepad – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 177
Ładowanie instrukcji

18/20

INFORMACJE DOTYCZĄCE GWARANCJI DLA KLIENTA

Firma Guillemot Corporation S.A. z siedzibą pod adresem Place du Granier, B.P. 97143, 35571

Chantepie, Francja („Guillemot”) udziela klientowi obowiązującej na całym świecie gwarancji, że

niniejszy produkt Thrustmaster będzie wolny od wad materiałowych i produkcyjnych przez okres

gwarancji równy limitowi czasu, w którym klient może występować z roszczeniami z tytułu wad

niniejszego produktu. W krajach Unii Europejskiej jest to okres dwóch (2) lat od dostarczenia

produktu Thrustmaster. W innych krajach okres gwarancji jest równy

limitowi czasu, w którym klient

może występować z roszczeniami z tytułu wad produktu Thrustmaster zgodnie z przepisami

obowiązującymi w kraju, w którym klient mieszkał w dniu zakupu produktu Thrustmaster. (Jeśli

przepisy danego kraju nie przewidują występowania z takimi roszczeniami, okres gwarancji będzie

wynosić jeden (1) rok od pierwotnej daty zakupu produktu Thrustmaster).

Jeśli w okresie gwarancji wystąpią objawy mogące świadczyć o wadzie produktu, należy

niezwłocznie skontaktować się z działem pomocy

technicznej, który wskaże dalszy sposób

postępowania. W razie potwierdzenia wady produkt należy zwrócić w punkcie zakupu (lub innym

miejscu wskazanym przez dział pomocy technicznej).

W ramach niniejszej gwarancji wadliwy produkt zostanie wymieniony lub przywrócony do stanu

sprawności użytkowej, zgodnie z decyzją działu pomocy technicznej. Jeśli w okresie gwarancji

produkt Thrustmaster zostanie poddany czynnościom mającym na celu przywrócenie go do stanu

użytkowego, dowolny okres co najmniej siedmiu (7) dni, podczas których produkt nie jest

użytkowany, zostanie dodany do pozostałego okresu gwarancji (okres ten liczy się od dnia, w

którym klient poprosi o interwencję, lub od dnia, w którym dany produkt zostanie udostępniony

celem przywrócenia do stanu użytkowego, jeśli data udostępnienia celem przywrócenia do stanu

użytkowego następuje po dacie prośby o interwencję). Jeśli zezwala na to obowiązujące prawo,

całkowita odpowiedzialność firmy Guillemot i jej podmiotów zależnych (łącznie z

odpowiedzialnością za szkody wtórne) ogranicza się do przywrócenia do stanu użytkowego lub

wymiany produktu Thrustmaster. Jeśli zezwala na to obowiązujące prawo, firma Guillemot wyłącza

wszelkie gwarancje pokupności i przydatności do określonego celu.

Niniejsza gwarancja nie obowiązuje: (1) w przypadku, gdy produkt został zmodyfikowany, otwarty,

zmieniony albo uszkodzony na skutek nieodpowiedniego lub nadmiernego użytkowania,

niedbałości, wypadku, normalnego zużycia lub z innego powodu niezwiązanego z wadą

materiałową ani produkcyjną (w tym między innymi z powodu połączenia produktu Thrustmaster z

nieodpowiednim elementem, w tym w szczególności z zasilaczem, akumulatorem, ładowarką lub

jakimkolwiek innym elementem niedostarczonym przez firmę Guillemot dla tego produktu); (2) w

przypadku używania produktu w sposób inny niż użytek domowy, w tym do celów zawodowych lub

komercyjnych (na przykład w salonach gier albo do prowadzenia szkoleń lub zawodów); (3) w razie

nieprzestrzegania instrukcji podanych przez dział pomocy technicznej; (4)

w odniesieniu do

oprogramowania, jako że oprogramowanie to jest objęte odrębną szczegółową gwarancją; (5) w

odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych (elementów wymienianych w czasie eksploatacji

produktu, na przykład baterii jednorazowych, muszli/nakładek na uszy do zestawów

słuchawkowych lub słuchawek); (6) w odniesieniu do akcesoriów (na przykład kabli, pokrowców,

etui, torebek, pasków na rękę); (7) w przypadku sprzedania produktu na aukcji publicznej.

Niniejsza gwarancja nie podlega przeniesieniu.

Niniejsza gwarancja nie wpływa na prawa klienta wynikające z przepisów dotyczących sprzedaży

dóbr konsumenckich w kraju klienta.

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)