Regulacja basów/tonów wysokich - Sony STR-SE501 - Instrukcja obsługi - Strona 43

Spis treści:
- Strona 10 – Dotyczące bezpieczeństwa
- Strona 11 – PIS TREŚCI; Przyłączanie komponentów 4; Różnice; Cecha
- Strona 12 – Rozpakowanie; Instrukcje obsługi sprzętu CONTROL A1 (1); Wkładanie baterii do pilota; Kiedy wymienić baterie; Przed rozpoczęciem obsługi
- Strona 13 – Przyłączanie komponentów; Gniazdka służące przyłączaniu anten; Podłączyć; Przyłączanie anten; Uwagi dotyczące przyłączania anten; Przewodową antenę FM należy kompletnie rozciągnąć.; Jeżeli odbiór pasma FM jest niewyraźny
- Strona 14 – Potrzebne przewody; Przewody Audio (nie dostarczone z osprzętem); Przyłączanie komponentów audio
- Strona 15 – Korzystając z gniazdek S-video zamiast zwykłych; Przyłączyć; Przyłączanie komponentów wideo
- Strona 16 – Przyłączanie komponentów standardu cyfrowego; Przykład przyłączenia sprzętu LD poprzez demodulator RF; Uwaga
- Strona 17 – Przyłączenia wejść 5.1CH; Przewody audio (nie dostarczone z osprzętem); Przewód wideo (nie dostarczony z osprzętem)
- Strona 18 – Przewody audio (nie dostarczone ze osprzętem); Pozostałe przyłączenia
- Strona 19 – Przyłączenia AUX AUDIO IN; Uwaga ostrzegawcza
- Strona 21 – Przyłączanie i nastawianie systemu głośnikowego; Przewody głośnikowe (nie dostarczone z osprzętem); Gniazdka służące przyłączaniu głośników; Przyłączanie systemu głośnikowego
- Strona 22 – Przyłączenia systemu głośnikowego; Przykłady nieprawidłowych przewodów głośnikowych
- Strona 23 – Przed włączeniem odbiornika; Wybrano właściwe głośniki przednie (patrz; Kasowanie danych z pamięci odbiornika; Przez cztery sekundy przytrzymać przycisk; Przeprowadzanie operacji wstępnego nastawiania; Nastawianie odbiornika
- Strona 24 – Nastawienia wielokanałowego dźwięku Surround; Określanie parametrów głośników; Normalny głośnik i głośnik Mikro Satelitarny; a tylnych głośników do 4.5
- Strona 25 – Uwagi dotyczące rozmiarów głośników (LARGE; Rozmiar głośnika środkowego (; Logic
- Strona 26 – Nastawienie dla głośnika niskotonowego, typu sub; * Te parametry są niedostępne jeżeli “Rozmiar Głośników
- Strona 28 – Uwagi; Sprawdzanie podłączeń; Nacisnąć
- Strona 29 – “Selektor wyboru głośników SPEAKERS”
- Strona 30 – Przełącznik; Nacisnąć aby włączy lub wyłączyć odbiornik.; Aby wybrać
- Strona 32 – Jeżeli wybrano tuner; Opis kontrolek i przycisków przedniego panelu
- Strona 33 – Aby słuchać dźwięku z analogowego źródła przy
- Strona 34 – Wybranie; Opis przycisków i kontrolek przedniego panelu
- Strona 36 – Nastawianie pola akustycznego; lub; Odbiornik koduje w pamięci ostatnio wybrane pole; Przyciski SOUND FIELD:
- Strona 37 – Informacje dotyczące pól akustycznych; Pole akustyczne
- Strona 39 – Objaśnienia wskaźników wielokanałowego dźwięku Surround; Wskaźnik
- Strona 41 – Przystosowanie pól akustycznych; Regulacja parametrów dla dźwięku surround; Nacisnąć przyciski kursora (
- Strona 42 – Regulacja parametrów poziomu; Zrównoważenie można wyregulować w odstępach
- Strona 43 – Regulacja basów/tonów wysokich
- Strona 45 – Metody strojenia stacji nadawczych na tym odbiorniku:
- Strona 46 – TUNER: Służy wybieraniu komponentu tuner.
- Strona 47 – Bezpośrednie strojenie; Nacisnąć FM/AM aby wybrać zakres FM lub AM.; Przy próbie wprowadzenia częstotliwości nieobjętej
- Strona 48 – Strojenie automatyczne
- Strona 49 – Przeszukiwanie wstępnie zakodowanych stacji; Korzystanie z kodów wywoławczych; Odbieranie audycji RDS; Wyświetlanie informacji RDS
- Strona 50 – Korzystanie z Systemu Danych Radiowych (RDS); Dostroić stację pasma FM.
- Strona 51 – Wybrać można następujące typy programów:; Typy programów
- Strona 52 – Przycisk TUNER: Służy wybieraniu tunera.
- Strona 53 – Pozostałe operacje; Nagrywanie; Nagrywanie na taśmy audio lub minidyski; Wybrać komponent nagrywający.; Nacisnąć przycisk NAME.; aby przesunąć; Nacisnąć przycisk ENTER.
- Strona 54 – Nagrywanie na taśmę wideo; Nastawić źródło programowe do nagrania.; Nagranie dźwięku na taśmę wideo, z dowolnego; Korzystanie z Timera Sleep; Czas wyłączenia można dowolnie określić
- Strona 56 – Usuwanie usterek; Brak dźwięku lub zbyt niski poziom dźwięku.
- Strona 57 – Dodatkowe informacje
- Strona 58 – Dane techniczne; Część wzmacniacza; Wzorcowa moc wyjściowa; kHz; Częstotliwość próbkowania
- Strona 59 – Część tunera FM; niezrównoważone; Część tunera AM; Ramowa antena; Część wideo
- Strona 60 – Słowniczek; Rodzaje dźwięku
- Strona 61 – Przekręcić kontrolkę jog aby nastawić
- Strona 62 – Opis przycisków pilota zdalnego sterowania (tylko dla STR-DE445)
- Strona 63 – Przycisk pilota
- Strona 64 – Następującym przyciskom przypisano wybór funkcji:; Aby zmienić funkcję AUX na inną funkcję
- Strona 65 – Indeks
35
PL
Korzystanie z dźwięku Surr
ound
z
Uwagi na temat różnicy poziomów dla nastawień LFE
MIX
Poziom “dts LFE MIX” jest nastawiony na +10.0 dB i “LFE MIX”
(Dolby Digital) jest nastawiony na 0 dB. Powodem takiego
nastawienia jest początkowa różnica 10 dB ogólnego
miksowania poziomu kanałów dla Dolby Digital i dts LFE.
Zasadniczo, przy poziomie “dts LFE MIX” nastawionym na
+10 dB i poziomie “LFE MIX (Dolby Digital)” nastawionym na
0 dB, przy ogólnym miksowaniu, mniejwięcej równomierna ilość
sygnałów kanału LFE jest rozkładana na pozostałe kanały audio.
Kompresor zakresu dynamiki (COMP.
D. RANGE
xx)
Wstępne nastawienie: OFF
Służy kompresji zakresu dynamiki, danej ścieżki
dźwiękowej. Można stosować np. podczas oglądania
filmów późnym wieczorem aby obniżyć poziom
głośności.
•
Nastawienie OFF umożliwia reprodukcję dźwięku bez
kompresji.
•
Nastawienie STD umożliwia reprodukcję dźwięku o
zakresie dynamiki określonym przez technika zapisu.
•
Nastawienie 0.1 ~ 0.9 zezwala na kompresję zakresu
dynamiki w małych odstępach, do otrzymania
preferowanej jakości dźwięku.
•
Nastawienie MAX oferuje maksymalną kompresję
zakresu dynamiki.
Uwaga
Nie można uzyskać kompresji zakresu dynamiki dla źródeł DTS.
z
Uwagi dotyczące Kompresji Zakresu Dynamiki
Ten paramater umożliwia kompresję zakresu dynamiki danej
ścieżki dźwiękowej, w oparciu o informację o zakresie dynamiki,
zakodowanej w sygnale Dolby Digital. “STD” jest nastawieniem
standardowej kompresji, ponieważ jednak wiele źródeł cechuje
niewielka zdolność kompresji, słuchacz korzystający z
nastawienia 0.1~0.9, może niezauważyć żadnej różnicy.
Z tego powodu polecamy nastawienie “MAX”. Daje ono
możliwość dużej kompresji zakresu dynamiki i umożliwia
znaczne zredukowanie głośności, np. podczas oglądania filmów
późnym wieczorem. W przeciwieństwie do ograniczników
analogowych, poziomy są z góry ustalone co w wyniku oferuje
naturalne brzmiący rodzaj kompresji.
Regulacja basów/tonów wysokich
Przycisk BASS/TREBLE umożliwia regulację barwy
dźwięku (tony niskie lub wysokie) głośników przednich,
oferując optymalnie zrównoważony dźwięk. Użytkownik
ma możliwość wyregulowania barwy dźwięku osobno dla
każdego pola akustycznego.
1
Rozpocząć odtwarzanie źródła programowego,
zapisanego w formacie wielokanałowego dźwięku
surround.
2
Nacisnąć BASS/TREBLE.
Przycisk jest podświetlany i wskaźnik pierwszego
parametru ukazuje się na wyświetlaczu.
3
Nacisnąć przyciski kursora (
lub
) aby
wskazać parametr do regulacji.
4
Przekręcić kontrolkę jog i wybrać preferowane
nastawienie.
Nastawienie jst automatycznie kodowane w pamięci
sprzętu.
Poziom dźwięku można wybrać w zakresie od –6 dB
to +6 dB, w odstępach 2 dB.
5
Nacisnąć TONE aby podświetlić wskaźnik TONE.
z
Nastawienie barwy dźwięku można wyłączyć, nie
wymazując go z pamięci
Nastawienia barwy dźwięku są rejestrowane dla poszczególnych
pól akustycznych, z osobna. Nacisnąć przycisk TONE aby
wyłączyć wskaźnik TONE.
Przywracanie nastawień fabrycznych dla
indywidualnie przystosowanych pól
akustycznych
1
Jeżeli zasilanie jest włączone, wyłączyć przez
naciśnięcie przycisku
?
/
1
.
2
Przytrzymując przycisk MODE, nacisnąć
?
/
1
.
Na wyświetlaczu ukazuje się wskaźnik “SUR CLR” i
wszystkie pola akustyczne są równocześnie
zerowane.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.
Podsumowanie
2 PL OSTRZEŻENIE Zmoknięcie sprzętu lubprzenikanie wilgoci możespowodować pożar lubporażenie prądemelektrycznym. Ze względu naniebezpieczeństwoporażenia prądem, nieotwierać obudowy.Przegląd techniczny lubserwis zlecać wyłączniekwalifikowanympracownikom punktówusługowych. Nie ustawiać sprzętu wszczel...
3 PL Uwagi dotyczące InstrukcjiObsług S PIS TREŚCI Przyłączanie komponentów 4 Rozpakowanie 4Przyłączanie anten 5Przyłączanie komponentów audio 6Przyłączanie komponentów wideo 7Przyłączanie komponentów standardu cyfrowego 8Przyłączenia wejść 5.1CH 9Pozostałe przyłączenia 10 Przyłączanie i nastawianie...
4 PL Przyłączaniekomponentów Ten rozdział zawiera szczegółowyopis sposobu przyłączaniaposzczególnych komponentów audioi wideo do odbiornika. Przedprzyłączeniem komponentów doodbiornika, uważnie przeczytaćinstrukcje podane w odpowiednichrodziałach. Rozpakowanie Sprawdzić otrzymanie następujących elem...
Inne modele wzmacniacze Sony
-
Sony STR-DE445
-
Sony STR-DE545