Zelmer ZKS1450 - Instrukcja obsługi - Strona 7

Zelmer ZKS1450
Ładowanie instrukcji

35

Autoryzowanym Serwisem pod nr tel.

22 824 44 93

lub za pośrednictwem adresu e-mail:

serwis@

zelmer.pl

17. Autoryzowany Serwis prowadzi sprzedaż akcesoriów oraz części zamiennych w zależności

od dostępności. W przypadku potrzeby zakupu prosimy o kontakt telefoniczny z Autoryzowanym

Serwisem pod nr tel.

22 824 44 93

lub za pośrednictwem adresu e-mail:

[email protected]

w celu

sprawdzenia dostępności oraz kosztów.

18. W przypadku dodatkowych pytań dotyczących napraw prosimy o kontakt telefoniczny z

Autoryzowanym Serwisem pod nr tel.

22 824 44 93

lub za pośrednictwem adresu e-mail:

serwis@

zelmer.pl

19. Gwarancja niniejsza nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego z tytułu

niezgodności rzeczy sprzedanej z umową - wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach

konsumenta oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, w tym z tytułu rękojmi za wady

fizyczne rzeczy sprzedanej. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność

sprzedawcy z tytułu rękojmi. W razie wykonywania przez Kupującego uprawnień z gwarancji

bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia

sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez Gwaranta wykonania

obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.

Podsumowanie

Strona 3 - OSTRZEŻENIE; Niniejszy produkt jest przeznaczony wyłącznie do

3 PL PL DZIĘKUJEMY ZA WYBÓR PRODUKTU MARKI ZELMER. MAMY NADZIEJĘ, ŻE SPEŁNI ON PAŃSTWA OCZEKIWANIA I BĘDZIE PRZYJEMNY W UŻYTKOWANIU. OSTRZEŻENIE przed rozpoczęciem korzystania z produktu prosimy uważnie przeczytać instrukcję obsługi.instrukcję należy przechowywać w bezpiecznym miejscu, aby móc z nie...

Strona 5 - Rozwiązywanie problemów; Możliwe problemy z działaniem urządzenia; CZYSZCZENIE PRODUKTU

5 PL PL Rozwiązywanie problemów Możliwe problemy z działaniem urządzenia Problem Przyczyny Rozwiązanie Urządzenie nie działa. Urządzenie nie jest włączone lub bateria nie jest włożona prawidłowo. Sprawdzić, czy bateria jest włożona z prawidłową biegunowością. Bateria wyczerpała się. Wymienić baterię...

Strona 6 - PROCEDURA SERWISOWA

34 PROCEDURA SERWISOWA 1. Okres gwarancji wynosi: 24 miesiące od daty sprzedaży dla klientów indywidualnych i 12 miesięcy od daty sprzedaży dla przedsiębiorców. 2. W przypadku stwierdzenia usterki, klient może złożyć reklamację w miejscu zakupu. Jeżeli nie jest to możliwe, prosimy o kontakt telefoni...

Inne modele wagi kuchenne Zelmer