Huawei AX3 Pro - Instrukcja obsługi - Strona 11

Huawei AX3 Pro
Ładowanie instrukcji

116

117

Często zadawane pytania

Pytanie 1: Co zrobić, jeśli podczas konfigurowania routera wystąpi jeden z

poniższych problemów?

• Jeśli urządzenie nie wykryło sieci Wi-Fi routera: Sprawdź, czy router jest włączony.

Poczekaj chwilę (aż router się uruchomi) i spróbuj ponownie wyszukać sygnał przy

użyciu urządzenia.

• Jeśli na urządzeniu nie można przejść na stronę konfiguracji routera: Sprawdź, czy

urządzenie jest połączone z siecią Wi-Fi routera, a następnie w przeglądarce wpisz adres

192.168.3.1, aby przejść na tę stronę przy użyciu urządzenia.

• Jeśli na stronie jest wyświetlana informacja „Kabel nie jest podłączony”: Sprawdź, czy

port WAN routera jest podłączony do portu LAN modemu, a modem ma dostęp do

Internetu. Sprawdź, czy wszystkie złącza są bezpiecznie i dobrze połączone, a kable

sieciowe są w dobrym stanie.

Jeśli problem będzie nadal występować, przywróć ustawienia fabryczne routera i ponownie

wykonaj instrukcje podłączania kabli oraz konfigurowania routera.

Pytanie 2: Jak przywrócić ustawienia fabryczne routera?

Podłącz router do zasilania i poczekaj, aż proces rozruchu dobiegnie końca. Naciśnij

przycisk RESET na routerze i przytrzymaj go przez ponad 3 sekund, aż wskaźnik

przestanie świecić. Poczekaj, aż router zakończy proces ponownego uruchamiania. Gdy

wskaźnik zaświeci na czerwono, będzie to oznaczać przywrócenie ustawień fabrycznych

routera.

W przypadku przywrócenia ustawień fabrycznych w routerze należy go ponownie

skonfigurować.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.