Ryobi RBCLLR1 - Instrukcja obsługi - Strona 33

Ryobi RBCLLR1
Ładowanie instrukcji

PL

WARUNKI GWARANCJI RYOBI

®

Oprócz praw ustawowych wynikających z zakupu produkt jest objęty gwarancją, której warunki podano poniżej.

1.

Okres gwarancyjny wynosi 24 miesiące dla konsumentów i rozpoczyna się w dniu zakupu produktu. Datę

zakupu należy udokumentować fakturą lub innym dowodem zakupu. Produkt został zaprojektowany i jest

przeznaczony do użytku konsumenckiego i prywatnego. W związku z tym gwarancja nie obejmuje zastosowań

profesjonalnych i komercyjnych.

2.

Istnieje możliwość wydłużenia okresu gwarancyjnego dla części asortymentu narzędzi ręcznych z napędem

mechanicznym (AC/DC) poprzez zarejestrowanie produktu na stronie internetowej www.ryobitools.eu.

Kwalifikowalność narzędzi do wydłużenia okresu gwarancyjnego jest wyraźnie określona w sklepach i/lub na

opakowaniu oraz w dokumentacji produktu. Użytkownik końcowy musi zarejestrować nowo kupione narzędzia

online w ciągu 30 dni od daty zakupu. Użytkownik końcowy może zarejestrować się w celu przedłużenia

gwarancji w swoim kraju zamieszkania, jeżeli jest on wymieniony w formularzu rejestracji online, gdzie opcja ta

obowiązuje. Ponadto użytkownicy końcowi muszą wyrazić zgodę na przechowywanie danych, wprowadzanych

na stronie internetowej i zaakceptować regulamin. Dowodem wydłużenia gwarancji jest wysyłane pocztą

elektroniczną potwierdzenie rejestracji i oryginał faktury potwierdzającej datę zakupu.

3.

Gwarancja obejmuje wszystkie wady produktu ujawnione w okresie gwarancyjnym wynikające usterek

wykonania lub materiału obecnych w dniu zakupu. Gwarancja jest ograniczona do naprawy i/lub wymiany i nie

obejmuje żadnych innych zobowiązań, w tym między innymi odpowiedzialności za szkody przypadkowe lub

wtórne. Gwarancja nie obowiązuje, jeżeli produkt był nieprawidłowo używany, używany niezgodnie z instrukcją

lub nie był prawidłowo podłączony. Gwarancja nie obejmuje:

uszkodzenia produktu wynikającego z nieprawidłowej konserwacji,

produktu, który został zmieniony lub zmodyfikowany,

produktu, którego oryginalne oznaczenie (znak towarowy, numer seryjny) zostało zniszczone, zmienione

lub usunięte,

jakichkolwiek uszkodzeń wynikających z nieprzestrzegania instrukcji,

jakiegokolwiek produktu bez certyfikatu CE,

jakiegokolwiek produktu, który próbowano naprawiać z pomocą niewykwalifikowanej osoby lub bez uzyskania

wcześniejszej zgody firmy Techtronic Industries.

jakiegokolwiek produktu podłączonego nie nieprawidłowego źródła zasilania (nieprawidłowe natężenie

prądu, napięcie, częstotliwość),

jakichkolwiek uszkodzeń spowodowanych wpływem czynników zewnętrznych (chemicznych, fizycznych,

drgań) lub substancji obcych,

normalnego zużycia części zamiennych,

nieprawidłowego użycia, przeciążenia narzędzia,

stosowania niezatwierdzonych akcesoriów lub części,

akcesoriów narzędzi ręcznych z napędem mechanicznym dostarczonych z narzędziem lub kupionych

oddzielnie. Takie wykluczenia obejmują, między innymi, wymienne ostrza wkrętaka, wiertła, tarcze cierne,

papier ścierny i ostrza, prowadnicę boczną.

elementów (części i akcesoriów) podlegających naturalnemu zużyciu obejmujących, między innymi, zestawy

do konserwacji i serwisu, szczotki węglowe, łożyska, uchwyt, przystawkę wiertła SDS, gniazdo, przewód

zasilania, uchwyt pomocniczy, skrzynię transportową, płytę szlifierską, worek pyłowy, rurę odprowadzania

pyłu, podkładki filcowe, kołki i sprężyny klucza udarowego itp.

4.

W celu serwisowania produkt należy wysłać lub okazać w autoryzowanym punkcie serwisowym RYOBI

znajdującym się na przedstawionym poniżej wykazie punktów serwisowych w poszczególnych krajach.

W niektórych krajach lokalny dystrybutor produktów RYOBI podejmuje się wysyłki produktu do centrum

serwisowego RYOBI. W przypadku wysyłki do punktu serwisowego RYOBI produkt — pozbawiony jakichkolwiek

niebezpiecznych substancji, na przykład benzyny — należy bezpiecznie zapakować i dołączyć adres nadawcy

oraz krótki opis usterki.

5.

Naprawa/wymiana w ramach niniejszej gwarancji jest bezpłatna. Nie stanowi jednak o przedłużeniu lub

rozpoczęciu od nowa biegu okresu gwarancyjnego. Wymienione części lub narzędzia stają się naszą

własnością. W przypadku niektórych krajów nadawca będzie musiał uregulować koszty dostawy lub opłaty

pocztowe. Prawa ustawowe wynikające z zakupu narzędzia pozostają niezmienione.

6.

Niniejsza gwarancja obowiązuje w Unii Europejskiej, Szwajcarii, Islandii, Norwegii, Liechtensteinie, Turcji i

Rosji. Poza tymi obszarami należy skontaktować się z autoryzowanym dostawcą produktów RYOBI i ustalić,

czy obowiązuje inna gwarancja.

AUTORYZOWANY PUNKT SERWISOWY

Najbliższy autoryzowany punkt serwisowy można wyszukać w witrynie internetowej http://pl.ryobitools.eu/header/

service-and-support/service-agents.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.