Atlantic GENIUS STEATITE 100 851355 - Instrukcja obsługi - Strona 10

Atlantic GENIUS STEATITE 100 851355 Podgrzewacz wody – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 14
Ładowanie instrukcji

45

wody oraz wymianę uszczelki. Zamontować ponownie element grzewczy, dokręcić nakrętki z umiarkowaną siłą
(dokręcenie krzyżowe), po pierwszym podgrzaniu sprawdzić, czy nie występują wycieki i dokręcić ponownie w razie
potrzeby.

D:

Opróżnianie: Wyłączyć zasilanie i dopływ zimnej wody, odkręcić kran ciepłej wody i zawór spustowy

urządzenia zabezpieczającego. W przypadku podumywalkowego ogrzewacza wody, należy odłączyć przewody
hydrauliczne i odwrócić je w celu opróżnienia.

-

Części podlegające wymianie: termostat, uszczelka, anoda magnezowa, kabel, pokrywa, lampka i przełącznik

.

Ważność gwarancji jest uwarunkowana stosowaniem oryginalnych części zamiennych producenta. RADY DLA
UŻYTKOWNIKA:

W przypadku twardej wody o wskaźniku TH> 20° f (>200 ppm), zalecamy zmiękczanie wody. Jeżeli

jest stosowany środek zmiękczający wodę, twardość wody powinna pozostawać na poziomie powyżej 15° f. W przypadku
dłuższej nieobecności, szczególnie w zimie, należy opróżnić urządzenie, a następnie wykonać czynn ości określone w
procedurze uruchamiania.

8. GWARANCJA (PL)

-

Podgrzewacz wody musi być zainstalowany, obsługiwany i konserwowany zgodnie z najnowszą technologią i normami
obowiązującymi w kraju instalacji oraz zgodnie ze wskazówkami podanymi w niniejszej i nstrukcji.

Na terenie Unii

Europejskiej urządzenie

to posiada gwarancję prawną udzieloną konsumentom na mocy dyrektywy 1999/44/WE.

Gwarancja ta obowiązuje od dnia dostarczenia towarów konsumentowi. Oprócz gwarancji prawnej, niektóre produkty
posiadają rozszerzoną gwarancję, ograniczoną do bezpłatnej wymiany zbiornika i podzespołów uznanych za wadliwe,

z

wyłączeniem kosztów wymiany i transportu.

Zapoznać się z poniższą tabelą. Niniejsza gwarancja nie narusza w żaden

sposób praw użytkownika wynikających z rękojmi. Ma ona zastosowanie w kraju zakupu produktu, pod warunkiem, że
produkt jest również zainstalowany na tym samym terytorium. Wszelkie uszkodzenia muszą być zgłoszone
depozytariuszowi przed wymianą w ramach gwarancji, a urządzenie musi pozostać do dyspo zycji ekspertów firmy
ubezpieczeniowej i producenta.

Genius

Genius

Steatite

/

Genius

Steatite WiFi / Ceramics Digital

Ceramics
Connect

Gwarancja prawna

2 lata

2 lata

2 lata

Dodatkowa gwarancja handlowa obejmująca zbiorniki
i emaliowaną powłokę elementu grzewczego

+1 rok

+3 lata

+5 lat

-

Wyłączenia:

Części podlegające zużyciu: anody magnezowe … Wyposażenie, do którego nie ma dostępu (trudny dostęp

w przypadku napraw, konserwacji lub oceny). Urządzenia narażone na niestandardowe warunki otoczenia: mróz, warunki
pogodowe na zewnątrz, woda o nietypowych właściwościach chemicznych wykraczających poza kryteria dla wody pitnej,
sieć zasilająca z wahaniami napięcia. Wyposażenie zainstalowane bez przestrzegania norm obowiązujących w kraju
instalacji: brak lub nieprawidłowe urządzenie zabezpieczające, nietypowa korozja w wyniku użycia niewłaściwych złączy
hydraulicznych (styk żelazo/miedź), nieprawidłowe uziemienie, nieodpowiednia grubość przewodu, nieprzestrzeganie
wskazówek widocznych na rysunkach połączeń przedstawionych w niniejszej instrukcji. Wyposażenie niepoddawane
konserwacji zgodnie z niniejszą instrukcją. Naprawy lub wymiana części albo podzespołów w urządzeniu niewykonane
lub niezatwierdzone przez firmę odpowiedzialną za realizację gwarancji. Wymiana elementów nie przedłuża okresu
gwarancyjnego na ur

ządzenie. Gwarancja ma zastosowanie do produktów, które są wadliwe i zostały poddane ocenie

przez firmę odpowiedzialną za realizację gwarancji. Obowiązkowe jest zachowanie produktów do dyspozycji tej firmy.

-

Aby złożyć reklamację w ramach gwarancji,

należy skontaktować się z instalatorem lub sprzedawcą.

W razie potrzeby

prosimy o kontakt pod adresem: ATL International Tel.: (+33)146836000, Faks: (+33)146836001, 2 allée Suzanne
Penillault-Crapez 94110 Arcueil (Francja), Tel.: 0080038713858 (Belgia), gdzie uzy

skają Państwo informacje na temat

dalszego postępowania.

Typ / Nr identyfikacyjny:

PIECZĘĆ SPRZEDAWCY

Numer seryjny:

Nazwisko i adres klienta:






instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)