Atlantic GENIUS STEATITE 100 851355 Podgrzewacz wody – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.
Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
45
wody oraz wymianę uszczelki. Zamontować ponownie element grzewczy, dokręcić nakrętki z umiarkowaną siłą
(dokręcenie krzyżowe), po pierwszym podgrzaniu sprawdzić, czy nie występują wycieki i dokręcić ponownie w razie
potrzeby.
D:
Opróżnianie: Wyłączyć zasilanie i dopływ zimnej wody, odkręcić kran ciepłej wody i zawór spustowy
urządzenia zabezpieczającego. W przypadku podumywalkowego ogrzewacza wody, należy odłączyć przewody
hydrauliczne i odwrócić je w celu opróżnienia.
-
Części podlegające wymianie: termostat, uszczelka, anoda magnezowa, kabel, pokrywa, lampka i przełącznik
.
Ważność gwarancji jest uwarunkowana stosowaniem oryginalnych części zamiennych producenta. RADY DLA
UŻYTKOWNIKA:
W przypadku twardej wody o wskaźniku TH> 20° f (>200 ppm), zalecamy zmiękczanie wody. Jeżeli
jest stosowany środek zmiękczający wodę, twardość wody powinna pozostawać na poziomie powyżej 15° f. W przypadku
dłuższej nieobecności, szczególnie w zimie, należy opróżnić urządzenie, a następnie wykonać czynn ości określone w
procedurze uruchamiania.
8. GWARANCJA (PL)
-
Podgrzewacz wody musi być zainstalowany, obsługiwany i konserwowany zgodnie z najnowszą technologią i normami
obowiązującymi w kraju instalacji oraz zgodnie ze wskazówkami podanymi w niniejszej i nstrukcji.
Na terenie Unii
Europejskiej urządzenie
to posiada gwarancję prawną udzieloną konsumentom na mocy dyrektywy 1999/44/WE.
Gwarancja ta obowiązuje od dnia dostarczenia towarów konsumentowi. Oprócz gwarancji prawnej, niektóre produkty
posiadają rozszerzoną gwarancję, ograniczoną do bezpłatnej wymiany zbiornika i podzespołów uznanych za wadliwe,
z
wyłączeniem kosztów wymiany i transportu.
Zapoznać się z poniższą tabelą. Niniejsza gwarancja nie narusza w żaden
sposób praw użytkownika wynikających z rękojmi. Ma ona zastosowanie w kraju zakupu produktu, pod warunkiem, że
produkt jest również zainstalowany na tym samym terytorium. Wszelkie uszkodzenia muszą być zgłoszone
depozytariuszowi przed wymianą w ramach gwarancji, a urządzenie musi pozostać do dyspo zycji ekspertów firmy
ubezpieczeniowej i producenta.
Genius
Genius
Steatite
/
Genius
Steatite WiFi / Ceramics Digital
Ceramics
Connect
Gwarancja prawna
2 lata
2 lata
2 lata
Dodatkowa gwarancja handlowa obejmująca zbiorniki
i emaliowaną powłokę elementu grzewczego
+1 rok
+3 lata
+5 lat
-
Wyłączenia:
Części podlegające zużyciu: anody magnezowe … Wyposażenie, do którego nie ma dostępu (trudny dostęp
w przypadku napraw, konserwacji lub oceny). Urządzenia narażone na niestandardowe warunki otoczenia: mróz, warunki
pogodowe na zewnątrz, woda o nietypowych właściwościach chemicznych wykraczających poza kryteria dla wody pitnej,
sieć zasilająca z wahaniami napięcia. Wyposażenie zainstalowane bez przestrzegania norm obowiązujących w kraju
instalacji: brak lub nieprawidłowe urządzenie zabezpieczające, nietypowa korozja w wyniku użycia niewłaściwych złączy
hydraulicznych (styk żelazo/miedź), nieprawidłowe uziemienie, nieodpowiednia grubość przewodu, nieprzestrzeganie
wskazówek widocznych na rysunkach połączeń przedstawionych w niniejszej instrukcji. Wyposażenie niepoddawane
konserwacji zgodnie z niniejszą instrukcją. Naprawy lub wymiana części albo podzespołów w urządzeniu niewykonane
lub niezatwierdzone przez firmę odpowiedzialną za realizację gwarancji. Wymiana elementów nie przedłuża okresu
gwarancyjnego na ur
ządzenie. Gwarancja ma zastosowanie do produktów, które są wadliwe i zostały poddane ocenie
przez firmę odpowiedzialną za realizację gwarancji. Obowiązkowe jest zachowanie produktów do dyspozycji tej firmy.
-
Aby złożyć reklamację w ramach gwarancji,
należy skontaktować się z instalatorem lub sprzedawcą.
W razie potrzeby
prosimy o kontakt pod adresem: ATL International Tel.: (+33)146836000, Faks: (+33)146836001, 2 allée Suzanne
Penillault-Crapez 94110 Arcueil (Francja), Tel.: 0080038713858 (Belgia), gdzie uzy
skają Państwo informacje na temat
dalszego postępowania.
Typ / Nr identyfikacyjny:
PIECZĘĆ SPRZEDAWCY
Numer seryjny:
Nazwisko i adres klienta:
Nadal masz pytania?Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)