Philips 5000 EP5310/20 - Instrukcja obsługi - Strona 7

Philips 5000 EP5310/20
Ładowanie instrukcji

Šifra

pogreške

Problem

Moguće rješenje

04

Sklop za kuhanje nije
pravilno postavljen.

Isključite aparat na glavnom prekidaču. Uklonite sklop za
kuhanje i ponovno ga umetnite. Prije ponovnog umetanja
provjerite je li sklop za kuhanje u ispravnom položaju.
Provjerite poglavlje "Rukovanje sklopom za kuhanje" ili
posjetite

www.philips.com/coffee-care

za detaljne

videoupute. Zatim ponovno uključite aparat.

05

U sklop za vodu ušao je
zrak.

Ponovno pokrenite aparat tako da ga isključite pa ponovo
uključite pomoću glavnog prekidača. Ako to funkcionira,
natočite 2 – 3 šalice vruće vode. Očistite aparat od kamenca
ako to niste dugo izvršili.

Filtar AquaClean nije
pravilno pripremljen
prije postavljanja ili je
začepljen.

Uklonite filtar AquaClean i ponovo pokušajte skuhati kavu. Ako
to funkcionira, provjerite je li filtar AquaClean pravilno
pripremljen prije ponovnog postavljanja. Vratite filtar
AquaClean natrag u spremnik za vodu. Ako i dalje ne
funkcionira, filtar je začepljen i treba ga zamijeniti.

14

Aparat se pregrijao.

Isključite aparat pa ga nakon 30 minuta ponovno uključite.

Naručivanje dodataka

Za čišćenje i uklanjanje kamenca iz aparata koristite samo Philips proizvode za održavanje. Te
proizvode možete kupiti kod svojeg lokalnog trgovca, u ovlaštenom servisnom centru ili na internetu
na

www.shop.philips.com/service

. Kako biste na internetu pronašli kompletan popis pričuvnih

dijelova, unesite broj modela svojeg aparata. Broj modela možete pronaći na unutarnjoj strani
servisnih vratašca.
Proizvodi za održavanje i kataloški brojevi:
- Otopina za uklanjanje kamenca CA6700
- Filtar AquaClean CA6903
- Mast za sklop za kuhanje HD5061
- Tablete za uklanjanje ulja kave CA6704
- Sredstvo za čišćenje kruga kretanja mlijeka CA6705
- Komplet za održavanje CA6707

Rješavanje problema

U ovom je poglavlju sažetak većine uobičajenih problema s kojima se možete susresti upotrebom
aparata. Videopodrška i potpun popis često postavljanih pitanja dostupni su na

www.philips.com/coffee-care

. Ako problem ne možete riješiti, kontaktirajte centar za korisničku

podršku tvrtke u svojoj zemlji. Detalje o kontaktima provjerite na jamstvenom letku.

Problem

Uzrok

Rješenje

Podloga za sakupljanje
brzo se puni.

To je uobičajeno. Aparat koristi
vodu za ispiranje unutarnjeg
sklopa i sklopa za kuhanje.
Nešto vode kola unutarnjim
sustavom izravno u podlogu za
sakupljanje.

Kada na poklopcu podloge za kapanje
iskoči indikator "podloga za kapanje je
puna", ispraznite je.

54

Hrvatski

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.

Podsumowanie

Strona 10 - Spis treści; Polski

Polski Spis treści Opis urządzenia (Rys. 1) ______________________________________________________________________________ 110 Wprowadzenie _______________________________________________________________________________________ 111 Pierwsza instalacja ________________________________________________...

Strona 11 - Wprowadzenie

16 Jednostka zaparzająca 34 Miarka 17 Wewnętrzna strona klapki serwisowej zinstrukcjami kontaktowymi 35 Pasek do pomiaru twardości wody 18 Wylewka kawy 36 Osłona zabezpieczająca Wprowadzenie Gratulujemy zakupu w pełni automatycznego ekspresu do kawy firmy Philips! Aby w pełni skorzystać zoferowanej ...

Strona 13 - Mierzenie twardości wody; Obsługa panelu sterowania; Parzenie napojów

Mierzenie twardości wody Do ustawienia twardości wody użyj dołączonego paska testowego. Naciśnij przycisk MENU, wybierzMENU i przewiń je, aby wybrać opcję WATER HARDNESS. 1 Zanurz pasek do pomiaru twardości wody w wodzie z kranu na 1 sekundę. Następnie odczekaj1   minutę. 2 Sprawdź, ile kwadratów za...

Inne modele ekspresy do kawy Philips

Wszystkie ekspresy do kawy Philips