Microsoft (RJN-00010) - Instrukcja obsługi - Strona 4

Microsoft (RJN-00010) Mysz komputerowa – Instrukcja obsługi w formacie pdf, czytaj online za darmo. Mamy nadzieję, że okaże się ona pomocna w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z użytkowaniem urządzenia.

Jeśli nadal masz wątpliwości, zadaj pytanie w komentarzach pod instrukcją.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że musisz poczekać na pobranie pliku, aby móc go przeczytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od szybkości łącza internetowego.
Strona:
/ 18
Ładowanie instrukcji

60

如需詳細資訊,請您連上產品全球支援服務網站

網址:

http://support.microsoft.com

Microsoft

產品全球支援服務

如果您居住在美國或加拿大境外,若是對

Microsoft

產品有任何疑問,請聯繫當地的

Microsoft

分公司。在聯繫您當地的

Microsoft

分公司前,

請先準備好相關的產品文件及電腦。您可能需提供下列資訊:

您使用的

Microsoft

產品版本。

您使用的硬體類型,包含網路硬體

(

若適用的話

)

您使用的作業系統。

任何出現在您螢幕上的訊息之精確內容。

說明當問題發生時,您正在執行的動作及出現的問題。

說明當時您如何嘗試解決問題。

注意

Microsoft

分公司的電話號碼隨時可能變更。若需最新的清單,請至支援服務的網站:

http://support.microsoft.com

如果您的國家或地區沒有

Microsoft

分公司的辦公室,請聯繫您購買

Microsoft

產品的公司。

國際技術支援號碼:

注意

如需地區支援政策與其他詳細資訊,請瀏覽

http://support.microsoft.com/international.aspx

,並從清單中選取您的國家

/

地區。

若您所在的國家或地區沒有

Microsoft

分公司,請與您取得

Microsoft

產品的公司或機構連絡。

本文件中的資訊及畫面,包含

URL

及其他網際網路網站參考資料,如有變更恕不另行通知。

本文件並未授與您任何

Microsoft

產品的智慧財產相關法律權益。本文件得因內部參考之用而複製並使用。

© 2012 Microsoft Corporation.

Microsoft

IntelliEye

IntelliMouse

Windows

均為

Microsoft

集團的商標。

Bluetooth

Bluetooth SIG, Inc.

的註冊商標。所有其他商標皆為個別擁有者的財產。

instrukcjapopolsku.pl
Nadal masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi w instrukcji lub masz inne problemy? Zadaj pytanie w poniższym formularzu i opisz szczegółowo swoją sytuację, aby inni użytkownicy i eksperci mogli udzielić ci odpowiedzi. Jeśli wiesz, jak rozwiązać problem innej osoby, podziel się swoją wiedzą :)