ZYWANIE PROBLEMÓW - Makita PLM4631N2 - Instrukcja obsługi - Strona 20

Makita PLM4631N2
Strona 1
1 Strona 1
2 Strona 2
3 Strona 3
4 Strona 4
5 Strona 5
6 Strona 6
7 Strona 7
8 Strona 8
9 Strona 9
10 Strona 10
11 Strona 11
12 Strona 12
13 Strona 13
14 Strona 14
15 Strona 15
16 Strona 16
17 Strona 17
18 Strona 18
19 Strona 19
20 Strona 20
21 Strona 21
22 Strona 22
23 Strona 23
24 Strona 24
25 Strona 25
26 Strona 26
27 Strona 27
28 Strona 28
29 Strona 29
30 Strona 30
31 Strona 31
32 Strona 32
33 Strona 33
34 Strona 34
35 Strona 35
36 Strona 36
37 Strona 37
38 Strona 38
39 Strona 39
40 Strona 40
41 Strona 41
42 Strona 42
43 Strona 43
44 Strona 44
45 Strona 45
46 Strona 46
47 Strona 47
48 Strona 48
49 Strona 49
50 Strona 50
51 Strona 51
52 Strona 52
53 Strona 53
54 Strona 54
55 Strona 55
56 Strona 56
57 Strona 57
58 Strona 58
59 Strona 59
60 Strona 60
61 Strona 61
62 Strona 62
63 Strona 63
64 Strona 64
65 Strona 65
66 Strona 66
67 Strona 67
Strona: / 67

Spis treści:

  • Strona 11 – POLSKI; Przeznaczenie; SYMBOLE UMIESZCZONE NA
  • Strona 12 – Zaznajomienie si
  • Strona 14 – ĘŚ
  • Strona 15 – ŚĆ; ŁĄ
  • Strona 17 – CI; INSTRUKCJA KONSERWACJI; WIECA ZAP
  • Strona 20 – ZYWANIE PROBLEMÓW
Ładowanie instrukcji

187

12. ROZWI

Ą

ZYWANIE PROBLEMÓW

PROBLEM

PRAWDOPODOBNA PRZYCZYNA

ROZWI

Ą

ZANIE

Silnik nie uruchamia si

ę

.

D

ź

wignia ssania przepustnicy w

po

ł

o

ż

eniu niew

ł

a

ś

ciwym dla danych

warunków.

Przesun

ąć

d

ź

wigni

ę

ssania przepustnicy we

w

ł

a

ś

ciwe po

ł

o

ż

enie.

Zbiornik paliwa jest pusty.

Nape

ł

ni

ć

zbiornik paliwem, patrz INSTRUKCJA

OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Wk

ł

ad filtra powietrza jest

zabrudzony.

Oczy

ś

ci

ć

wk

ł

ad filtra powietrza, patrz

INSTRUKCJA OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Poluzowana

ś

wieca zap

ł

onowa.

Dokr

ę

ci

ć

ś

wiec

ę

zap

ł

onow

ą

momentem o warto

ś

ci

25-30 Nm.

Przewód

ś

wiecy zap

ł

onowej

poluzowany lub od

łą

czony od

ś

wiecy

zap

ł

onowej.

Za

ł

o

ż

y

ć

przewód

ś

wiecy zap

ł

onowej na

ś

wiec

ę

zap

ł

onow

ą

.

Szczelina

ś

wiecy zap

ł

onowej jest

nieprawid

ł

owa.

Ustawi

ć

szczelin

ę

pomi

ę

dzy elektrodami na 0,7 do

0,8 mm.

Ś

wieca zap

ł

onowa jest uszkodzona.

Zamontowa

ć

now

ą

ś

wiec

ę

zap

ł

onow

ą

z

prawid

ł

ow

ą

szczelin

ą

, patrz INSTRUKCJA

OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Ga

ź

nik jest zalany paliwem.

Wyj

ąć

wk

ł

ad filtra powietrza i równomiernym

ruchem poci

ą

gn

ąć

link

ę

rozrusznika, a

ż

ga

ź

nik si

ę

oczy

ś

ci, a nast

ę

pnie zamontowa

ć

wk

ł

ad filtra

powietrza.

Wadliwy modu

ł

zap

ł

onu.

Skontaktowa

ć

si

ę

z serwisem.

Trudno

ś

ci z uruchomieniem

silnika lub spadki mocy.

Zabrudzenia, woda lub zawiesina w
zbiorniku paliwa.

Spu

ś

ci

ć

paliwo i wyczy

ś

ci

ć

zbiornik. Nape

ł

ni

ć

zbiornik czystym,

ś

wie

ż

ym paliwem.

Otwór napowietrzaj

ą

cy w korku

wlewu paliwa jest zablokowany.

Oczy

ś

ci

ć

lub wymieni

ć

korek wlewu paliwa.

Wk

ł

ad filtra powietrza jest

zabrudzony.

Oczy

ś

ci

ć

wk

ł

ad filtra powietrza.

Silnik pracuje nierówno.

Ś

wieca zap

ł

onowa jest uszkodzona.

Zamontowa

ć

now

ą

ś

wiec

ę

zap

ł

onow

ą

z

prawid

ł

ow

ą

szczelin

ą

, patrz INSTRUKCJA

OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Szczelina

ś

wiecy zap

ł

onowej jest

nieprawid

ł

owa.

Ustawi

ć

szczelin

ę

pomi

ę

dzy elektrodami na 0,7 do

0,8 mm.

Wk

ł

ad filtra powietrza jest

zabrudzony.

Oczy

ś

ci

ć

wk

ł

ad filtra powietrza, patrz

INSTRUKCJA OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Nieprawid

ł

owe obroty ja

ł

owe

silnika.

Wk

ł

ad filtra powietrza jest

zabrudzony.

Oczy

ś

ci

ć

wk

ł

ad filtra powietrza, patrz

INSTRUKCJA OBS

Ł

UGI SILNIKA.

Szczeliny w kryzie silnika s

ą

zapchane.

Usun

ąć

zabrudzenia ze szczelin.

Ż

eberka i szczeliny pod obudow

ą

dmuchawy silnika s

ą

zablokowane.

Usun

ąć

zabrudzenia z

ż

eberek i szczelin.

Silnik d

ł

awi si

ę

na wysokich

obrotach.

Szczelina pomi

ę

dzy elektrodami

ś

wiecy zap

ł

onowej jest zbyt ma

ł

a.

Ustawi

ć

szczelin

ę

pomi

ę

dzy elektrodami na 0,7 do

0,8 mm.

Silnik przegrzewa si

ę

.

Ograniczony przep

ł

yw powietrza.

Usun

ąć

zanieczyszczenia ze szczelin, obudowy

dmuchawy i otworów.

Nieprawid

ł

owa

ś

wieca zap

ł

onowa.

Zamontowa

ć

oryginaln

ą

ś

wiec

ę

zap

ł

onow

ą

i

ż

eberka ch

ł

odz

ą

ce na silniku.

Kosiarka drga w
nieprawid

ł

owy sposób.

Poluzowany zespó

ł

tn

ą

cy.

Dokr

ę

ci

ć

ż

.

Zespó

ł

tn

ą

cy jest nieprawid

ł

owo

wywa

ż

ony.

Wywa

ż

y

ć

ż

.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.

Podsumowanie

Strona 11 - POLSKI; Przeznaczenie; SYMBOLE UMIESZCZONE NA

178 POLSKI Obja ś nienia do widoku ogólnego OSTRZE Ż ENIE: Z uwagi na w ł asne bezpiecze ń stwo, przed przyst ą pieniem do eksploatacji nowego urz ą dzenia nale ż y przeczyta ć niniejsz ą instrukcj ę . Nieprzestrzeganie instrukcji mo ż e by ć przyczyn ą powa ż nych obra ż e ń . Przed ka ż dorazowym ...

Strona 12 - Zaznajomienie si

179 2. OGÓLNE ZASADY BEZPIECZE Ń STWA OSTRZE Ż ENIE: Podczas pracy z urz ą dzeniami spalinowymi nale ż y przestrzega ć podstawowych zasad bezpiecze ń stwa, równie ż tych podanych poni ż ej, aby zmniejszy ć niebezpiecze ń stwo obra ż e ń lub szkód materialnych. Nale ż y przeczyta ć wszystkie instrukc...

Strona 14 - ĘŚ

181 3. OPIS CZ ĘŚ CI (Rys. 1, Rys. 2, Rys. 3, Rys. 4) Zestaw obejmuje: A: Klucz do ś wiec zap ł onowych 4. DANE TECHNICZNE 5. MONTA Ż 5-1 MONTA Ż SK Ł ADANEGO UCHWYTU 1. Przymocowa ć doln ą cz ęść uchwytu do wspornika uchwytu za pomoc ą ś ruby, podk ł adki i pokr ę t ł a blokuj ą cego. (Rys. 5) 2. P...

Inne modele kosiarki Makita

Wszystkie kosiarki Makita