Pomoc dotycząca konfigurowania; Dźwięk nie brzmi dobrze? - Logitech Z120 - Instrukcja obsługi - Strona 8

Logitech Z120
Ładowanie instrukcji

36 Po polsku

Logitech® Stereo Speakers Z120

Pomoc dotycząca konfigurowania

Dźwięk nie brzmi dobrze?

W ogóle nie słychać dźwięku?

• Zwiększ poziom głośności na prawym głośniku, obracając pokrętło regulacji głośności / sterowania zasilaniem

w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara

• Czy świeci wskaźnik zasilania? Sprawdź, czy głośniki są podłączone do portu USB komputera i czy świeci

wskaźnik zasilania Możesz też odłączyć kabel USB i ponownie go podłączyć

• W przypadku korzystania z koncentratora USB (z własnym zasilaniem lub bez) spróbuj podłączyć kabel USB

bezpośrednio do komputera

• Sprawdź podłączenie kabla do złącza 3,5 mm dźwięku Musi być podłączony do gniazda wyjścia dźwięku

w komputerze lub do innego źródła dźwięku

• Zmień ustawienia głośności w aplikacji i w systemie operacyjnym do poziomu pozwalającego słyszeć dźwięki
• Zamknij i ponownie uruchom aplikację multimedialną
• Sprawdź, czy głośniki działają z innym komputerem

Co o tym myślisz?

Zastanów się chwilę i powiedz nam Dziękujemy za zakup naszego produktu

www.logitech.com/ithink

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.