Pomoc dotycząca konfigurowania; Dźwięk nie brzmi dobrze? - Logitech Z120 - Instrukcja obsługi - Strona 8

36 Po polsku
Logitech® Stereo Speakers Z120
Pomoc dotycząca konfigurowania
Dźwięk nie brzmi dobrze?
W ogóle nie słychać dźwięku?
• Zwiększ poziom głośności na prawym głośniku, obracając pokrętło regulacji głośności / sterowania zasilaniem
w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara
• Czy świeci wskaźnik zasilania? Sprawdź, czy głośniki są podłączone do portu USB komputera i czy świeci
wskaźnik zasilania Możesz też odłączyć kabel USB i ponownie go podłączyć
• W przypadku korzystania z koncentratora USB (z własnym zasilaniem lub bez) spróbuj podłączyć kabel USB
bezpośrednio do komputera
• Sprawdź podłączenie kabla do złącza 3,5 mm dźwięku Musi być podłączony do gniazda wyjścia dźwięku
w komputerze lub do innego źródła dźwięku
• Zmień ustawienia głośności w aplikacji i w systemie operacyjnym do poziomu pozwalającego słyszeć dźwięki
• Zamknij i ponownie uruchom aplikację multimedialną
• Sprawdź, czy głośniki działają z innym komputerem
Co o tym myślisz?
Zastanów się chwilę i powiedz nam Dziękujemy za zakup naszego produktu
www.logitech.com/ithink
"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.