DREAME L10S PRO - Instrukcja obsługi - Strona 13

DREAME L10S PRO
Strona 1
1 Strona 1
2 Strona 2
3 Strona 3
4 Strona 4
5 Strona 5
6 Strona 6
7 Strona 7
8 Strona 8
9 Strona 9
10 Strona 10
11 Strona 11
12 Strona 12
13 Strona 13
14 Strona 14
15 Strona 15
16 Strona 16
17 Strona 17
18 Strona 18
19 Strona 19
20 Strona 20
21 Strona 21
22 Strona 22
23 Strona 23
24 Strona 24
25 Strona 25
26 Strona 26
27 Strona 27
28 Strona 28
29 Strona 29
30 Strona 30
31 Strona 31
32 Strona 32
33 Strona 33
34 Strona 34
35 Strona 35
36 Strona 36
Strona: / 36

Spis treści:

  • Strona 4 – Informacje dotyczące bezpieczeństwa
  • Strona 5 – Ograniczenia w; Akumulator
  • Strona 6 – Inne akcesoria; Przegląd produktu
  • Strona 8 – Przygotowanie przed użyciem
  • Strona 9 – Użytkowanie; Tryb „Nie przeszkadzać”; Połącz z aplikacją Mi Home/Xiaomi Home; Pobierz aplikację Mi Home/Xiaomi Home App
  • Strona 10 – Użycie funkcji mopowania; Zaplanowane czyszczenie
  • Strona 11 – Wkład myjący; Czyszczenie szczotki głównej; Dzienna konserwacja; Pojemnik na kurz
  • Strona 14 – Dane techniczne; Informacje dotyczące europejskiej dyrektywy WEEE
Ładowanie instrukcji

142

143

PL

PL

Pytania i odpowiedzi

Rodzaj problemu

Możliwa przyczyna & Rozwiązanie

Czy pozostawienie robota w stacji ładującej

powoduje zużycie energii nawet wtedy, gdy

odkurzacz jest naładowany?

Pozostawienie robota w stacji ładującej po jego pełnym naładowaniu skutkuje minimalnym zużyciem energii, który

pomaga zachować optymalną wydajność akumulatora.

Ze zbiornika na wodę nie wypływa woda lub

wypływa jej tylko trochę

Należy upewnić się, że zbiornik jest napełniony wodą.

W razie potrzeby wyczyść wkład myjący.

Należy upewnić się, że wkład myjący jest zainstalowany prawidłowo, zgodnie z instrukcją obsługi.

Należy oczyścić otwór w zbiorniku na wodę.

Wkład myjący przestaje się obracać

Wokół wkładu myjącego znajduje się obcy element. Należy go usunąć.

Robot nie wznawia czyszczenia po

naładowaniu

Należy upewnić się, że robot nie jest w trybie „nie przeszkadzać”, co uniemożliwia wznowienie czyszczenia.

Robot nie wznawia czyszczenia po ręcznym naładowaniu lub umieszczeniu w stacji ładującej.

Robot nie wraca do stacji ładującej po jego

przeniesieniu

Przeniesienie robota może spowodować zmianę jego pozycji lub ponowne zeskanowanie otoczenia. Jeśli robot jest

za daleko od stacji ładującej, może nie być w stanie automatycznie do niej powrócić. W takim przypadku należy

ręcznie umieścić go w stacji ładującej.

Pytania i odpowiedzi

Rodzaj problemu

Możliwa przyczyna & Rozwiązanie

Robot nie włącza się

Poziom baterii jest zbyt niski. Naładuj robota w stacji ładującej i spróbuj ponownie.

Temperatura otoczenia jest zbyt niska (poniżej 0°C) lub zbyt wysoka (powyżej 40°C). Temperatura działania odkurzacza mieści się w zakresie

od 0 do 40°C.

Robot nie ładuje się

Stacja ładująca nie jest podłączona do zasilania. Należy upewnić się, że oba końce przewodu są poprawnie podłączone.

Słabe połączenie. Wyczyść styki ładowania robota i stacji ładującej.

Robot nie może wrócić do

stacji

Wokół stacji ładującej jest zbyt wiele przeszkód. Umieść stację ładującą na większej przestrzeni.

Oczyść strefę sygnałową stacji ładującej.

Robot działa

nieprawidłowo

Wyłącz i włącz robota ponownie.

Robot wydaje dziwny

dźwięk

Obcy przedmiot może zaplątać się w szczotkę główną, szczotkę boczną lub jedno z kół głównych. Zatrzymaj odkurzacz i usuń wszelkie

zanieczyszczenia.

Robot nie czyści tak

skutecznie, jak wcześniej,

lub pozostawia kurz za

sobą

Pojemnik na kurz jest pełny. Należy go opróżnić.

Filtr jest zapchany. Należy go oczyścić.

Obcy przedmiot zaplątał się w szczotkę główną. Należy go usunąć.

Robot nie może się

połączyć z siecią Wi-Fi

Wystąpił problem z połączeniem Wi-Fi. Należy zresetować połączenie Wi-Fi i pobrać najnowszą wersję aplikacji Mi Home/Xiaomi Home, a

następnie spróbować ponownie nawiązać połączenie.

Pozwolenie na dostęp do lokalizacji nie jest aktywne. Upewnij się, że zezwolenie na dostęp do lokalizacji w aplikacji Mi Home/Xiaomi Home

jest aktywne.

Sygnał sieci Wi-Fi jest za słaby. Należy upewnić się, że robot znajduje się w obszarze z dobrym zasięgiem sieci Wi-Fi.

Wi-Fi 5 GHz nie jest obsługiwane. Upewnij się, że twój odkurzac łączy się z Wi-Fi 2,4 GHz.

Nazwa użytkownika lub hasło Wi-Fi jest nieprawidłowe. Należy upewnić się, czy zostały wprowadzona prawidłowa nazwa i hasło

użytkownika.

Robot nie rozpoczyna

zaplanowanego

czyszczenia

Robot ma słabą baterię. Zaplanowane czyszczenie nie rozpocznie się, dopóki bateria robota nie będzie naładowana co najmniej w 15%.

"Ładowanie instrukcji" oznacza, że należy poczekać, aż plik się załaduje i będzie można go czytać online. Niektóre instrukcje są bardzo obszerne, a czas ich ładowania zależy od prędkości Twojego internetu.

Podsumowanie

Strona 4 - Informacje dotyczące bezpieczeństwa

125 PL Ograniczenia w użytkowaniu Informacje dotyczące bezpieczeństwa · Z produktu nie powinny korzystać dzieci poniżej 8 roku życia ani osoby z niedostatkami fizycznymi, sensorycznymi, intelektualnymi lub ograniczonym doświadczeniem czy niewystarczającą wiedzą bez nadzoru rodzica lub opiekuna, aby ...

Strona 5 - Ograniczenia w; Akumulator

126 127 PL PL Akumulator i ładowanie Informacje dotyczące bezpieczeństwa · Czujnik laserowy LDS jest zgodny z normą IEC 60825-1:2014 dla produktów laserowych klasy 1 i nie promieniuje niebezpiecznego promieniowania laserowego. Ważne informacje dotyczące bezpieczeństwa Niniejszym firma Dreame Trading...

Strona 6 - Inne akcesoria; Przegląd produktu

128 129 PL PL Robot Przegląd produktu Przycisk czyszczenia punktowego · Naciśnij krótko, aby uruchomić tryb czyszczenia punktowego Przycisk zasilania/czyszczenia · Naciśnij i przytrzymaj przez 3 sekundy · Po włączeniu robota, naciśnij, aby rozpocząć czyszczenie Wskaźnik stanu · Światło białe: czyszc...

Inne modele roboty odkurzające DREAME